ارز دیجیتالی، ارزی است که فرم فیزیکی از آن موجود نمی باشد و نظار بانکی و دولتی نیز بر آن نیست. شاید برای شما نیز ارز های دیجیتال و کاربرد آن ها همچنان تازگی داشته باشد، باید گفت این نوع از ارز های دیجیتالی چند سالی است که با افزایش ارزش چندین برابری مواجه شده اند و نگاه های زیادی را در زمینه سرمایه گذاری به خود جلب کردند. با وجود شیوع ویروس کرونا و به خطراتی که ارز های غیر دیجیتالی با به همراه دارند، ارز های دیجیتالی توانسته اند بیشتر از قبل خودشان را نشان دهند و به نظر آینده ی ارزی در تمام دنیا هستند. در قدم اول شما باید بدانید که به مشاوره استخراج ارز دیجیتال نیازدارید یا به مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال.

چرا باید بر ارز های دیجیتالی سرمایه گذاری کنیم؟

بحث های زیادی راجع به آینده ارزهای دیجیتالی وجود دارد، اما باید گفت تجربه نشان داده است که باید به همه فناوری ها،سرویس ها و کالاهایی که دارای فناوری دیجیتال هستند اعتماد کرد. ارز های دیجیتالی انواع بسیار زیادی دارند، اما همچنان یکه تاز آن ها به لحاظ ارزشی، بیت کوین است. بیت کوین از سال 2009 آغاز به کار کرد و طی چند سال به ارزشی صدبرابری نسبت به دلار رسید. بیت کوین عملکردی مشابه طلا دارد و به گفته مخترعانش روزی تمام می شود به همین دلیل است هر چهار سال یک بار بیت کوین با عملی که به آن می گویند «هاوینگ» سختی استخراج بیت کوین را برای جامع ماینر ها بیشتر می کند. یک بیت کوین در حال حاضر قیمتی نزدیک به 10 هزار دلار را دارد و به نظر کسانی که بر این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند جزو ثروتمندان دنیا محسوب می شوند.

سرمایه گذاری بر کدام یک از ارزهای دیجیتالی بهتر است؟

اگر بخواهیم بگوییم کدام ارز دیجیتال بهتر است و مزایای بیشتری دارد، به طور حتم بیت کوین را در نظر میگیریم. اما آیا ارز های دیجیتالی همچون اتریوم، لایت کوین و ریپل آینده ای همانند بیت کوین ندارند؟ باید گفت با توجه به رشدی که این ارز های دیجیتالی دارند هیچ بعید نیست که طی سال های آینده بهترین راه سرمایه گذاری شوند و میزان سود دهی شان بسیار زیاد شود.

 

مشاوره ارز دیجیتال

روش های سرمایه گذاری بر ارز دیجیتال

ارز های دیجیتالی با دو روش اساسی می توانند بدست آیند. 1) کاوش و استخراج ارز دیجیتال 2)خرید و فروش. استخراج ارز های دیجیتالی تنها با دستگاه های بسیار قوی ای که قادر به حل معادلات ریاضی بسیار سخت هستند میسر می شود، این دستگاه ها به نسبت قدرت و سرعتی که در حل معادلات پیچیده ریاضی دارند قیمت های متفاوتی دارند. این دستگاه ها برق بسیار زیادی مصرف می کنند و در طول یک ماه میزان مشخصی سود دهی دارند، همان طور که گفتیم دستگاه های استخراج تا مدت زمان مشخصی بیت کوین تولید می کنند و از آن به بعد دیگر بیت کوینی برای استخراج وجود نخواهد داشت. خرید و فروش ارز های دیجیتالی نیز تنها نیازمند داشتن یک کیف پول دیجیتالی است که بتوان روند مبادله را با سرعت بیشتری دنبال کرد. مزایای مشاوره تلفنی ارز دیجیتال

همانطور که در بالا اشاره کردیم روش های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به دو بخش تقسیم می شوند، که این روش ها هر کدام دارای نکات بسیار زیادی هستند که بهتر است با استفاده از مشاوره تلفنی در کوتاه ترین زمان و با صرف هزینه های کم به جواب برسید تا خدایی ناکرده در سرمایه گذاری تان با شکست مواجه نشوید. مشاوران تلفنی ارز دیجیتال از متخصصان با تجربه ای هستند که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند و می توانند به شما کمک های شایانی بکنند. مراحلی که می تواند برای شما دردسر ساز شود شامل، خرید سخت افزار، نصب و راه اندازی نرم افزار، ساخت کیف پول و پیدا کردن صرافی های معتبر ارز دیجیتال است که یک مشاور با راهنمایی های خود می تواند شما را از دردسر های معمول آن این فرآیند نجات دهد.

منبع: " مشاوره ارز دیجیتال "